понеділок, 6 червня 2022 р.



 Здоров'я - найбільша цінність у житті

Здоров'я - це сукупність фізичних, духовних, соціальних якостей людини, що є основою її довголіття та необхідною умовою здійснення творчих планів, високої продуктивності, створення сім'ї, народження й виховання дітей.

Фізичне здоров'я дає гарне самопочуття, бадьорість. силу. Психічне - дарує спокій та чудовий настрій. Для того, щоб зберегти здоров'я, треба докладати неабияких зусиль.

"Про здоров'я треба знати, про здоров'я треба дбати" під такою темою відбулося засідання  жіночого клубу "Берегиня" у Войнихівській сільській бібліотеці. Учасники клубу розповідали , як в наш не легкий час потрібно піклуватися про своє здорв'я. 

Пам'ятайте, що спосіб життя має найбільший вплив на смак здоров'я,  здоровий спосіб житя в свою чергу, закладає фундамент гарного самопочуття, зміцнює захистні сили організму та розкриває його потенційні можливості.



Немає коментарів:

Дописати коментар

Ой весна, весна - днем красна. Квітуча, багатоголоса українська весна. З кожним днем стає тепліше і тепліше,  діти радіють цій прекрасній по...