неділю, 19 лютого 2023 р.

 
Здоров'я - головний житєвий скарб

З давніх давен, український народ найголовнішою цінністю у житті вважав здоров'я. При зустрічі  люди бажали один одному здоров'я.

Здоровий спосіб життя передбачає - дотримання виконання певних правил,що забезпечують гармонійний розвиток, високу працездатність, духовну рівновагу та здоров'я людини.

Бібліотеку завжди називали аптекою душі. місцем, де лікують словом та книгою. У Войнихівській сільській бібліотеці відбувся велнес- тренінг "Будьмо здорові". У дружній, невимушеній атмосфері присутні говорили про стреси, їх наслідки та шляхи подолання депресійного стану, що цілком можливо та реально за рахунок арттерапії та фізичних вправ.

Тож, дай Боже здоров'я нам усім і миру.




Немає коментарів:

Дописати коментар

Ой весна, весна - днем красна. Квітуча, багатоголоса українська весна. З кожним днем стає тепліше і тепліше,  діти радіють цій прекрасній по...